E-mail marketing bol po mnoho rokov, a to je jeden z najviac nákladovo-efektívne vedenie budovy a vedenie výchovy techniky k dispozícii. Ale dostať ľudí, aby sa zaregistrovali na e-mailový zoznam, môže byť ťažké. V závislosti na tom, ktoré štatistiky čítate, priemerné ceny za registráciu e-mailových zoznamov sa pohybujú okolo 2 percent a mnohé podniky majú ešte nižšie ceny. Jedným zo spôsobov, ako zvýšiť tieto sadzby opt-in (a zlepšiť výsledky vášho e-mailového marketingu), je použitie elektródového magnetu.
Čo je to olovený magnet?
Olovnatý magnet je niečo ako dodatočná hodnota, ktorú každému novému účastníkovi poskytnete výmenou za to, že vám poskytne svoju e-mailovú adresu vo vašom opt-in formulári. Typicky je to zľava alebo jedinečný obsah, ktorý môže byť užitočný pre vaše publikum. Obchodníci často nazývajú olovené magnety etickými úplatkami a dokázali, že výrazne zvyšujú mieru konverzie pri registrácii pre ľubovoľnú webovú stránku.
V tomto článku vám ukážeme matice a skrutky na vytvorenie olovených magnetov a ich použitie na vytvorenie zoznamu e-mailov. Poskytneme tiež niekoľko motivačných nápadov, ktoré by vám mali pomôcť začať.
Ako implementovať olovené magnety: Stručná príručka krok za krokom
Ak ste skeptickí k ROI olovených magnetov, tu sú dve skutočnosti, ktoré vás presvedčia.
Aby ste získali lepší obraz o potenciálnych časových investíciách, celý proces sme rozdelili do konkrétnych krokov.
1. Vyberte si podnet pre svoje publikum
Pre e-commerce webové stránky, zľavy, doprava zadarmo a špeciálne ponuky by mohli byť prvý, najzreteľnejší a najúčinnejší nápad. Čo by ste však mali ponúknuť, ak máte úplne iný obchodný model, ktorý nesúvisí s predajom fyzických položiek?
Premýšľajte z pohľadu svojho zákazníka persona. Ako majiteľ firmy musíte mať dobré vedomosti o vašich bolestivých bodoch a riešeniach, ktoré hľadajú. Pri štarte môžete použiť niekoľko zdrojov inšpirácie: komentáre k vášmu blogu, dotazy vášho tímu technickej podpory, spätnú väzbu od používateľov, fóra na výklenky.
2. Rozhodnite sa, aký správny formát pre váš hlavný magnet je
Hoci eKnihy boli najobľúbenejším typom oloveného magnetu, dnes sú ľudia viac motivovaní kratšími formami obsahu. Môžete obviňovať neslávny rozsah pozornosti alebo objem obsahu dostupného na internete, ale je pravdepodobné, že informácia, ktorá sa dá rýchlo spotrebovať a okamžite aplikovať, bude viac populárna ako viacstránková správa.
3. Ponúknite ho proaktívne na formulároch predplatného e-mailu
Pop-up a slide-ins sú najlepší spôsob, ako propagovať hlavný magnet a získať nových účastníkov. Poskytujú dostatok nehnuteľností, aby vytvorili oko-lov-k-akcie, a oni sú jednoducho dokázané, že sú efektívnejšie pri zbere e-mailov. Dokonca aj bez akejkoľvek špeciálnej ponuky majú kontextové okná tendenciu riadiť aspoň dvakrát viac registrácií ako vložený opt-in formulár.